lørdag, november 11, 2006

Hva er det med små hvite egersund fat?



Dette har vel ikke så mye med husbyggeingen å gjøre, men en ting er sikkert vi må ha mye skapplass. Hva er det med meg og gamle små hvite fat. Tror snart ikke jeg trenger flere men de er jo så flotte og når jeg får kjøpt de på Ting og Tøy for 10-20 kr stk er det vanskelig å la være. Ser nå for meg et strot vitrineskap med alle fatene mine.

Her er bilde av denne ukes anskaffelser. Har også fått nye varer fra Royal Classic, sjekk ut det flotte stettefatet i sølv/glass. Nå sitter jeg å regner på hva jeg skal ta i utpris for dette..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh for et flott hus dere holder på å renovere! Kjempeflott! De teppene er jo bare sååå fine, kommer til å bli fint på gutterommet! Jeg har kjøpt de 3 oppevaringsboksene i den serien, greit til rot :) Flotte fat du har fått fatt i også, kan ikke få for mange av dem!

elin1976 sa...

Samler også på de fatene. De er kjempepene. Har arvet mine etter mormor. Samler på alt fra Figgjo,Egersund og Stavanger flint.
Ha en fin dag:o)