onsdag, januar 09, 2008

Lampefeber!




Det er travelt hos meg om dagen. Jeg driver med mye rart om dagen og en av de tingene jeg driver med, har agentur på noen danske designlamper. Som jeg normalt selger flatpakket/som byggesett men nå har jeg sagt ja til å levere 50 monterte til ett prosjekt og ja som vanlig er jeg ute i "litt" dårlig tid...

Jeg har skrevet om dette før også. Ellers kan det leses mer om Samlelamper på. www.samlelampe.no

Nå tror jeg at jeg skal ta fri fra lamper en halvtimes tid og ta en bloggerunde for det er jammen lenge siden sist.

15 kommentarer:

Emmeline sa...

Å herliga London:) Du må jo få vondt i fingrene tilslutt??? Litt av et prosjekt du har satt i gang med, imponerende innsats Lampeline, men de blir knallfine disse lampene dine tilslutt:)

Et av nabohusene våre har blitt helt rehabilitert i løpet av det siste året. PÅ samme måte som dere har de skiftet omtrent alt på det gamle huset sitt...
Og hva har de fått i stuen???
En samlelampe av firkløver slaget ( tror jeg--litt vanskelig å bedømme hvilken type men absolutt noe Linesk over den lampen syns jeg!)
Lykke til med lampeprosjektet ditt, håper du kommer fort i havn!

Anonym sa...

Uæh for en jobb, men det blir vel godt når du kommer i havn med prosjektet! Takk for titen!
Hilsen Lisbeth

Silkeline sa...

Hei Olstad!

Så det er du som var min hemmelige venn! Tusen takk for en helt midt i blinken gave!!!! Du har nok fått med deg at jeg er glad i engler, og at jeg liker litt nøytrale farger til jul:) De små lysene er brukt opp, og de var kjempekjekke! Kremmerhusene henger nå oppe på en knagghylle på soverommet, de er så tøffe at jeg ikke kunne pakke de bort med julepynten:)

Litt av et byggeprosjekt du har tatt på deg! Jeg kjenner jeg blir litt matt med tanken på 50 stk. sånne!....
Ha en fin dag, håper du får bygget noen lamper...:O)

Tone sa...

Hmm, det hender man angrer på at man er et JA-menneske, men du verden så mye lysere verden blir med positive stå på mennesker. Ha en fin torsdagskveld, klem :-)

Lykke sa...

Det er så gøy med godt respons på det man driver med! Håper vi får se bilder av prosjektet når det er ferdig?
Er i gang med noen nye prosjekter selv, om enn i litt mindre skala, men gøy er det:)
Klem:)

Anita sa...

Du har jammen mye å drive med du!!
Ha en flott ukeslutt!
Kos deg!

Berit T sa...

Litt av en jobb, eller stor må en si. Men det går velt fortere og fortere for hver som blir påbegynt skulle jeg tro.
Det er ikke alltid en vet hva en sier ja til ikke sant?
Ha en fin helg iallefall.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hjelpe meg for ein jobb å montere alle dei lampane....
Kanskje det hjelper litt med award`n som ligg på bloggen min, til deg:)
Ha ein fin kveld:)

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj va du ligger i! Va kul det såg ut med den lamphögen på golvet! Trevlig helg & god fortsättning på nya året! Mari.

Lykke sa...

Hei igjen.
bare innom for å si at du har fått en utfordringen av meg. Du ser den inne på bloggen min:)
God helg:)

Små Gleder sa...

Hjelpes meg for en jobb, men lampene er utroolig fine! Håper du har kommet vel i havn nå :-)

Hilsen fra landet sa...

Så spennende da! Må være utrolig moro å starte opp noe selv. Håper det går kjempebra! Blir spennende å følge med deg :-) :lykke:

elin1976 sa...

Har vørt innom siden din flere ganger. Utrolig mange stilige lamper. Men det der ser vondt ut å sette sammen.

Pulsatilla sa...

Hehe, ser arbeidet skrider fremover! Håper du når i mål til tiden. lampeline burde være navnet ja :-)

Aina sa...

Hei, innom og titter hos medl. i Interiør gave alongen, håper på å bli kjent med dere...en fordel når en skal finne på gave;0)

Høres ut som du har mye å gjøre, 50 stk..pjuh, er mange det!

Håper det er greit at jeg linker deg, får lese og titte mer på dagtid(kl 03.45!!)

Klem fra Aina..nykommer og natterangler;-p