mandag, mars 24, 2008

Påske, vår og hemmelig venn!



Det er påske vi koser oss inne det er bitkaldt ute hos oss. Natt til i går krøp gradestokken under 20 minus. Da er tid for sommer planlegging. Jeg har lyst på drivhus og har funnet ett fint ett hos svenske Wilhab Garden. Se bilde over.

Det er ny runde med hemmelig venn og i den forbindelse har Jorunn sendt noen spørsmål her er dem med mine svar.



Hva liker du best med våren?
Lyset og at det går mot varmere tider.

Hvordan tar du våren inn i huset ditt?
Blomster, lette gardiner og vårlige farger.



Hvilken farge synes du er mest vår?
Rosa, lysblå (som ellers hele året er det favorittfargene...)

Hvordan er en perfekt vårdag for deg?
Sitte ute i solen strikke, drikke kaffe og spise kaker. Tusle litt rundt å se på om det er noe jeg kan gjøre når det blir enda mer vår/sommer.


Kaffe eller te?
Kaffe


Hvilke planer har du for våren som ligger framfor oss?
Være masse masse hjemme å kose meg. Flytte inn på kjøkkenet vårt. Pusle ute i hagen sammen med barna.

Liker du hagearbeide?
Tja i teorien tror jeg at jeg liker det men når jeg begynner blir jeg fryktelig fort lei. Jeg tror kanskje litt slikt hagearbeid light type luke ett bittelite blomsterbed. Vår nedgrodde monsterhage blir for mye for meg...

6 kommentarer:

Ann Helen sa...

Hei du! Dette var en ny blogg for meg:) Har kost meg her en stund nå! Det nye kjøkkenet var kanllfint! Håper det er i orden at jeg lenker deg.

:) ann helen

Tone sa...

Gratulerer så mye med prinsessa!! Kos dere MASSE!! Misunner deg denne tiden :-) Sånn oppvaskbenk får jeg også! Synes den er kjempefin, og gleder meg til å begynne å bruke den. Ha en fortsatt fin uke :-)

Aina sa...

Litt på etterskudd, men gratulerer med den vesle jenta, ser helt nydelig ut.
Kos dere masse, nyt våren og det nye flotte kjøkkenet:0)

Klem fra Aina.

silje-sin sa...

Gratulerer så mye med den lille jenta,har ikke fått det med meg jeg! Kos dere masse,og nyt dagene,de går jo så altfor fort! Mange klemmer fra Silje.

Nina i Paradiset sa...

Gratulerer med den lille!

Sikler etter det drivhuset selv, og må sette meg ned nå og finne ut hvor mye det blir for det. Mener å huske at en leverrandør av disse drivhusenen med pynt på taket ikke hadde grossist i Norge.
Drev å lette forrige vinter, men da hadde jeg ikke plass til noe drivhus uansett. Nå har jeg kjøpt meg nytt hus med 1,6 mål hage, så jeg skal vel klare å skvise det inn! ;)

Frk.Badegakk sa...

Vakkert lysthus!!! Jeg har sikla på noe sånt ganske lenge jeg også. Og er av den formening at det er vel verdt å spare til! Lekkert er det!!!!!=D

Ønsker deg en riktig god helg med det samme jeg er her inne!