torsdag, august 28, 2008

Det tar aldri slutt....

Ok så fikk jeg noen bilder på e-post i dag som jeg vil dele. De er også fra helgens åpning. Jeg lover dette er siste innlegg om temaet men det var så stas...




Smaksprøver fra Cafeen, ikke noe å annmerke på utsikten synes jeg.



For dere som ikke vet, hun i sort med uant store armer (hvordan kan de ha blitt slik uten jeg lagt merke til det håper det er bilde som lyvee) er meg.



Karen Flesvik spiller vakkert men jammen passer hun godt inn i miljøet også.

4 kommentarer:

elisabeth sa...

Dette var vakre flotte bilder:) Og hvilken utsikt!!!!!
Det må jo være en drøm å ha showroom i slike lokaler:) Og du, jeg sjekket noen bilder fra en sydentur da minstemann var 6 mnd....iiiiiiiik!!! Jeg trodde jeg var syyylslank, DEN GANG...hahahaha, men det var heeeelt feil...hehe:)
Men det er nok bildet som lyver, for jeg synes du så helt fin ut;)
Kos deg videre!!!

Min Still By Maia sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Gratulerer med flott showroom og masse lykke til.
Klem

Karna sa...

Oj så nydelige bilder, og grattis med åpningen, masse lykke til!!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med nytt showrom, og masse flotte bilete:)
Lukke til videre.