lørdag, februar 20, 2010

Ett plagg pr femte gull?






Hvert 4 år flytter Fru Olstad alle aktiviteter på kvelden, hun slutter å surfe på nett og hun gjør husarbeid før hun drar på jobb for ikke å ha noen forpliktesler på kvelden, hun har fryseren full av middager hun føler hun har forberedt seg godt. Det er tid for Olympiske Leker.

Har hørt mange på radio blitt intervjuet om hvor interessert de er på en skala fra 1-10 og Fru Olstad har tenkt om hun var kjendis og skulle svare hva skulle hun svart... hun er nok en god 8 muligens også en 9 er. Har misset ett par konkurranser veldig sent men har jo sett både Hockey, Halfpipe og Curling til både 2-3 på natten. Når medaljesermonier går står Fru Olstad ved TVen og følger høytidsstunden mo spik alene, jeg er nemmelig den eneste i mitt hjem som er interessert.

Jeg tenkte det skulle strikkes en mengde plagg disse to ukene til både mageknøttet, 1 åringen og 5 åringen, men det blir mye at skrikkingen ligger å varmer fanget mens jeg sitter å glor på tv uten å strikke. Er man OL Fan så er man OL fan.


I løpet av første uken har jeg imidlertid nesten blitt ferdig med en babyjakke, jeg driver nå å syr på litt bånd og knapper for at den skal få litt personlig snert. (Fru Olstad er ingen kreativ dame så hun må bruke ferdige oppskrifter i slike hefter du får kjøpt og er mektig imponert over alle som komponerer egne mønster...) Som dere ser har jeg en ivrig hjelper.

Minner om OL Tilbudet i nettbutikken




GOD HELG!

3 kommentarer:

Tulip sa...

Hehe...ja skjønner du er sportsinteressert. Jeg kan nok ikke krysse av en åtter eller nier på skalaen, men kanskje en firer eller femmer. Liker å se langrenn og skiskyting. Ellers kan det andre stå på i bakgrunnen uten at jeg legger merke til det engang!

Flott jakke. Så søt den blir med bånd! Lurt!

klem fra meg!

Smilla sa...

Nydelig blåfarge!
Jeg er nok en 7'er på skalaen din, så jeg dropper nattevåk, men tusler meg i seng ved midnatt etter å ha fulgt med på det meste fra skicross til curling.. LOVE IT!

Håper det er bra med dere alle fem!

Tone sa...

He,he, jeg er nok på minussiden av den skalaen, nesten flaut. Så jeg gleder meg jo litt til dette er over...selv om jeg nesten ikke tør å si det høyt engang ;-) Babyjakken var imidlertid kjempeskjønn, koselig med personlige detaljer. Tusen takk for koselig og støttende kommentar inne hos meg, ønsker deg en herlig helg, klem fra meg.