onsdag, juni 13, 2012

Kakebaking


Whoopie Pie bakematte (169,-), Bakkebollesett (989,-),Decopen (145,-) Moomin muffins former (49,-), Muffinsformer i silikon (79,-) //Annonselinker 


Min flinke svigerinne hadde laget så fin sjokoladekake til sin datters (vår fine niese) konfirmasjon. Dette er en langpannesjokoladekake som er pyntet med hvit sjokolade og dekor med "vanlig" sjokolade. Jeg tror hun lager bladene med å sprøyte sjokolade over tobakksplante blader. Da får hun dette fine mønsteret. Skriften har hun laget ved å bruke Decopen fra BoNordisk.no.



Det fine med Decopen er at du bare legger sjokolade i den og putter den i mikro så er den klar til bruk. I vår har den også kommet på lager i fargene Orange og Grønn.

Veldig så lyst jeg fikk på sjokoladekake akkurat nå da...




1 kommentar:

Fjordheim sa...

Ååå. det var ei nydelig kake.
Godt at jeg har satt bolledeig så får jeg
dekket litt av godtebehovet etter å ha sett på denne herlige kaka.
Ha en god dag :)