torsdag, mars 22, 2018

Line en blogger!


"Olstadbloggen" startet jeg for mange år siden, da jeg flyttet til Toten i 2006. Jeg skulle lage en slags dagbok over oppussing av huset og det ene tok det andre. Jeg syntes det var veldig moro og blogge og nå i senere år leser jeg stadig gamle innlegg for å huske når vi gjorde hva.
Plutselig sluttet jeg å blogge, vet ikke hvorfor, men kanskje fordi det var så mye i media om bloggere og jeg var jo ikke en blogger. Men jeg har savnet det og tenkt flere ganger jeg skulle starte opp igjen. Men så har jeg tenkt: "Hva skal folk si 44 år gammel kjerring som tror hun er blogger" men nå har jeg altså blitt 44 år og da gjør jeg som jeg vil.
Så da starter jeg opp igjen, siden vi også har startet opp med oppussing av hus igjen, hagearbeid og litt annet.

Jeg gleder meg.





1 kommentar:

geeksforpc sa...

Thank you very much for providing important information. All your information is very valuable to me.
PLAYit Mac