fredag, januar 19, 2007

God helg - litt vår på Olstad





Har så vårfølelse om dagen, men vi er jo fortsatt i Januar. Har kjøpt inn en god del hyggelige blomster i uken som gikk. Det ble nemmelig mandag, dvs 22 dag jul før jeg ryddet bort julen. Men nå er det ”heldigvis” rosa blomster å se i de fleste rom.

Denne uken har jeg bestemt meg for å reise på messer, bestilt fly billett til Formland i Danmark, om to uker det skal bli artig. Neste helg er det Gave og Interiør, så mye på tapetet i helgene fremover.

Denne helgen håper jeg på å få begynt med det håpløse soverommet som ikke maler seg selv. Men er nå så grundig lei av ikke å ha orden i klærne mine at jeg tror nesten jeg snart er motivert nok til å begynne å male. Det er jo NM på ski så kanskje litt maling kan gjøres sammen med radiolytting.

Forhåpentligvis blir det litt tid til mer skigåing for Ole Andreas også. Det er så morsomt han begynner å bli ganske flink. Det er varslet mer snø men her hos oss er det ganske mye snø som det er.

Må også i løpet av helgen forsøke å komme lenger på årsregnskapet mitt, måtte 2007 bli ett bedre år så jeg har råd til regnskapsfører. Regnskap er ikke noe for meg lenger, jeg som var så flink til dette når jeg gikk på videregående..... Men det er jo snart en menneskealder siden.

Dette ble ett rotete innlegg, akkurat som bloggen og mye av Olstad. Så God Helg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Her blir det jammen spennende å følge med...Lykke til! Jeg vet hvordan du har det! Ta en titt hos meg...der er noen fine døre, som hadde passet hos deg;)Fortsatt god lørdag!

Lykke sa...

Det er så deilig med litt vår inne, selv om det ser ut til at vinteren endelig starter utendørs.
Jeg skal ikke til Formland i år. Skulle gjerne tatt en Danmarkstur, men må nok nøye meg med Lillestrøm i år.

Anonym sa...

Hei Line
Så moro at du også skal til Formland. Jeg skal også nedover dit. Får ikke med meg Lillestrøm da- men det går sikkert fint.
Gleder meg til å følge med på prosjektene dine fremover.

Klem fra Anniche