fredag, juli 11, 2008

Litt nytt til hagen og fremdrift i stuen




Vi har bare hatt bare gamle utslitte hagemøbler så lenge vi har hatt hage. I år har vi kjøpt to fine grupper med hagemøbler. Over viser jeg nyanskaffelsen. Endelig har jeg fått hvitmalte møbler i hagen. Synes de passer godt i min igjengrodde hage. Den begynner egentlig å ta litt mer form, men fortsatt er den litt igjengrodd, men jeg må innrømme jeg liker det.




I stuen har jeg nå malt taket jeg har malt 2 av vinduene helt ferdig og det gjenstår bare litt maling på de 2 siste vinduene. Jeg håper at stuen blir ferdig i morgen. Blir det fint vær har jeg imidlertid tenkt å luke litt mer i hagen. Evt å sitte helt stille å drikke kaffe

Ellers er jeg litt frustrert over at jeg ikke klarer å ta fine bilder men skal prøve meg med litt bedring på dette området...

6 kommentarer:

Anonym sa...

that's really cute..wish i had one too.

krinkelkroken sa...

De hagemøblene var nydelige!!!!
Ser ut som du har en deilig hage:)
Ser du får det lyst og fint i stuen, her er det så mange prosjekter på gang, men framdriften er heller laber....

Ønsker deg en fin helg!

Line sa...

Gratulerer med kjempe lekre utemøbler!! Håper du får kost deg i hagen i helgen :)

Tone sa...

Flotte hagemøbler, likte veldig godt fasongen på de! Prøv å slappe av litt innimellom også da, klem:-)

TM sa...

Så gøy å se fremskrittene! Hagemøblene virker som at de passer perfekt inn med resten!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Kjempefine nye hagemøbler du har kjøpt deg. Eg er berre pittelitt misunnleg!!!!
Eg ønske meg, eg ønske meg:)
Du male og du male du Line. Du må ha ein tålmodighet av ein annan verden. Det vert skikkeleg fint heime hjå deg ivertfall:)
Ha ein fin dag.
Klem H.