fredag, juli 11, 2008

Litt nytt til hagen og fremdrift i stuen




Vi har bare hatt bare gamle utslitte hagemøbler så lenge vi har hatt hage. I år har vi kjøpt to fine grupper med hagemøbler. Over viser jeg nyanskaffelsen. Endelig har jeg fått hvitmalte møbler i hagen. Synes de passer godt i min igjengrodde hage. Den begynner egentlig å ta litt mer form, men fortsatt er den litt igjengrodd, men jeg må innrømme jeg liker det.




I stuen har jeg nå malt taket jeg har malt 2 av vinduene helt ferdig og det gjenstår bare litt maling på de 2 siste vinduene. Jeg håper at stuen blir ferdig i morgen. Blir det fint vær har jeg imidlertid tenkt å luke litt mer i hagen. Evt å sitte helt stille å drikke kaffe

Ellers er jeg litt frustrert over at jeg ikke klarer å ta fine bilder men skal prøve meg med litt bedring på dette området...

6 kommentarer:

sweepstake lotto sa...

that's really cute..wish i had one too.

krinkelkroken sa...

De hagemøblene var nydelige!!!!
Ser ut som du har en deilig hage:)
Ser du får det lyst og fint i stuen, her er det så mange prosjekter på gang, men framdriften er heller laber....

Ønsker deg en fin helg!

Line sa...

Gratulerer med kjempe lekre utemøbler!! Håper du får kost deg i hagen i helgen :)

Tone sa...

Flotte hagemøbler, likte veldig godt fasongen på de! Prøv å slappe av litt innimellom også da, klem:-)

TM sa...

Så gøy å se fremskrittene! Hagemøblene virker som at de passer perfekt inn med resten!

HildeS. sa...

Hei hei.
Kjempefine nye hagemøbler du har kjøpt deg. Eg er berre pittelitt misunnleg!!!!
Eg ønske meg, eg ønske meg:)
Du male og du male du Line. Du må ha ein tålmodighet av ein annan verden. Det vert skikkeleg fint heime hjå deg ivertfall:)
Ha ein fin dag.
Klem H.