mandag, juli 07, 2008

Oppussing og sommergave

Vi har brukt en regnfull søndag til å få litt fart på oppussingen i kammerset. Slik så det ut i dag tidlig.






Vi har nå fått tapetsert ferdig (Les meg)og listet ferdig rundt vinduene (Les min mann)









Hadde ikke tent å fortelle dette men dette rommet skal det spises middag i 20 juli da skal vi ha barnedåp - hvorfor i allverden er jeg alltid ute i siste liten. Vi hadde egentlig bestemt oss for at trehvite vinduer er pent. Men de skal nok males denne uken de også...



Jeg har trukket sommergaven, tinemor vant paiformen og Joanna Dørslaget. Vi trakk ved at min mann måtte gi inn ett tall mellom 1-21 2 ganger, Pai formen først og dørslaget til slutt. Ekstra morsomt synes jeg det var att tinemor vant siden jeg nettopp vunnet konkurranse hos henner.

,

6 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Smilla sa...

Lykke til med malingen...(grøss)..
Ja - jeg vil veldig gjerne ha mail fra deg på kontakter :O)

Regner med det er vått og grått på Toten også, så malingsdag er kanskje greit.
Jeg prøver å fortrenge at hageputene mine fortsatt ligger ute - vel og merke under parasollen, men det hjelper jo fint lite sånn som det plasker ned.

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Så nydelig hus! Jeg er sikker på at dere kommer til å få det fint. Lykke til med oppussingen!

Ann-Cathrin sa...

Så effektive dere har vært da!! Lykke til med videre arbeidet:)

Lena sa...

Du verden så effektiv du er om dagen! Jeg får så dårlig samvittighet over mitt soverom som OVERHODET ikke har fått den oppussingen som trengs der inne... Pjuh!

Her på heimen er det ikke ferie før i slutten av august - det er full fres i barnehagen hver dag.

Vi får håpe pusen snart kommer tilbake - de har jo gjerne en tendens til å gjøre det etter at de har vært bortevekke en stund. Min venninnes pus dukket opp etter nesten 3 mnd... Ikke moro at OA går rundt og er lei seg, nei.

Ønsker dere litt sol og sommer fremover!