torsdag, januar 17, 2013

Innlandsvinter




Innlandsvinteren er ikke spøk for pyser som meg. Det går bedre og bedre for hvert år som Totning vil jeg si. Nå har vi hatt noen kalde dager. Det har stort sett vært innedager.



Ved en tilfeldighet hadde jeg plassert noen boller fra danske Ib Laursen på benken og de var jo helt like i fargen som Nigella Brødboksen. Det synes jeg var artig. Disse småbollene bruker jeg til absolutt alt, Har tomater, agurker ol, Jeg spise frokostblanding av dem, har de som suppeskåler, jeg har de alltid i bruk eller i oppvaskmaskinen.




eller til blåbær. Noen (tipper lillebror) har visst forsynt seg godt av min velfyllte bærskål. 




På søndag var storebror, prinsessen og jeg på en liten skitur. Men den ble ikke veldig lang for kvikksølvet krøp under -20 og det var litt for kaldt for oss. Så vi håper på flere søndager med finfint skivær hos oss.

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Huff ja. Er litt for kaldt med under 20.
Men nydelig er det.
Flotte skåler med litt godt oppi. Forstår godt at blåbærene fristet.
Ønsker deg ei herlig helg med nye skiturer :)

Sivs hus sa...

Hei, Vakre bilder hos deg! God helg! klem Siv:-)

Tulip sa...

Brrr.ja kaldt både hos dere og her... Men deilig og tørt vintervær synes jeg er helt greit.

Fine små skåler. Har mange sånne selv...og bruker de også til det aller meste!