torsdag, februar 04, 2010

Kontoret mitt





Nå er det bare 2 mnd til jeg flytter alle sakene mine hjem. Først gledet jeg meg litt til å ha alt hjemme slipppe å reise ut, men når jeg ser meg rundt på kontoret og møter alle hyggelige damer som jobber på Peder Balkes Hus må jeg inrømme at det også er litt vemodig.

Har fjernet julesakene og det har blitt litt vår på kontoret. Nå skal jeg jammen nyte de siste dagene her og drikke litt kaffe.

Jeg er så begeistret for det flotte porselenet til Wik & Walsøe, gleder meg til alle de nye delene kommer til nettbutikken

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Så hjemmekoselig du har det på kontoret ditt da! :)

Unknown sa...

Hej!
Jag håller med om att det skall bli riktigt keligt att du flytta ut. Men ja det är ju för en posetiv sak då :-)

Tulip sa...

Koselig på kontoret ditt!
På mitt ser det ikke riktig så hjemmekoselig ut...men en del ROT!
hehe

Klem

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig blogg du har. Jeg var innom Peder Balkes Hus i høst og syntes det var et fantastisk sted som jeg godt kan skjønne at du kommer til å savne. Lykke til med eget kontor hjemme :-)
Ønsker deg en god helg!
Netta