mandag, april 07, 2008

Hemmelig venn - tusen takk!



Det er flere dager siden jeg fikk den spennede lappen i posten om at forsendelsen var for stor.... Så på Lørdag fikk jeg endelig kommet meg på postkontoret og hentet pakken og den var fra min hemmelige venn.. (Som jeg tror jeg vet hvem er)

Jeg fikk en kjempe fin boks fra Green Gate, den skal jeg bruke til Te jeg har en annen fin boks som jeg fik av Emmeline den gangen hun var min hemmelige venn som jeg også har Te i de vil passe fint sammen.

Så fikk jeg en kjempe hyggelig pose med lavendel, henger i kjøkkenvinduet og to små porselensroser. Så ett kjempe fint kort som jeg tror min hemmelige venn laget selv. Det var så kjempe fint at jeg skal henge det opp på kontoret mitt, da kan jeg se at kose meg med denne vårlige hilsen stadig.

Tusen takk hemmelige venn (som jeg tror er Hulda)

Ingen kommentarer: