tirsdag, april 08, 2008

Mer kjøkken





Siden jeg aldri blir ferdig med kjøkkenet blir det stadig kjøkken bilder her på bloggen. Det er så morsomt med nytt kjøkken så jeg tror alle fremtidige blogginlegg kommer trolig til å ha bilder av kjøkkenet. Nei om en stund finner jeg vel noe annet.

Jeg har ett lite fat på kjøkkenbenken som jeg nå ser på at egentlig er ett slags bloggarkiv. Salt og pepperbøssen har jeg fått av Den gode Feen, Den runde blå og røde boksen har jeg fått av Emmeline og den lille firkantede boksen har jeg fått av denne rundens hemmlige venn.

20 kommentarer:

Hulda sa...

Gøy at du likte gaven! Var nok fra meg, ja. :) Den boksen passet jo godt på brettet sammen med andre bloggting. ;)

Margrethe sa...

Blomsterboksen var kjempefin. Jeg fant lignende bokser, men runde, i Paris og de er bare så søte!

Smilla sa...

Jeg er så misunnelig Line!! Dette kjøkkenet blir en drøm!

Lene sa...

Så nydelig kjøkken du har! Skulle gjerne ha hatt et slikt å lage mat i. Skal pusse opp kjøkken selv snart, men mitt er relativt lite og det er derfor ganske begrenset hva jeg har plass til. Men det er veldig inspirerende å "stikke" innom og se på kjøkkenet ditt!

Fjordheim sa...

Koselige ting på kjøkkenbenken din. Ekstra koselig er det jo når det er gaver fra gode venner.
Takk for hilsen på min blogg. Håper det er greit at jeg legger deg til på lista mi.

litenIda sa...

Så flott kjøkken! Og så stort og lyst..!!

Hvis du sender meg navn og adresse til mailadresse a_ida_a@hotmail.com, skal jeg få sendt deg pakke! :)

Anne sa...

Nesten en ny blogg for meg dette, selv om jeg ser at du har vært lenge i dette "gamet" :-)

Spiser knekkebrød og skal kose meg bakover i ditt arkiv jeg nå. Finne ut om babyen fortsatt er i magen, eller kommet ut...

Fin kveld til deg

Vera sa...

hei line!
kjøkkenet ditt blir kjempe flott,uansett når du måtte bli ferdig=)
jeg kan trøste litt med at jeg pusset opp for 4 år siden og er fortsatt ikke ferdig;)
men det sier kanskje mest om han jeg bor sammen med....
håper du koser deg med prinsessa
og at nettene ikke er så alt for ille=)
klem fra vera

Gro/ I Gros Hage sa...

Gratulerer med kjempefint kjøkken! Du har jo så deilig stue og kontorkrok også, men ellers tror jeg at jeg bare hadde sittet ved kjøkkenbordet med en tekopp og kost meg, var jeg deg!

Den gode feen sa...

Så artig at tinga du har fått passar så godt saman :) Kjøkkenet vert kjempefint! Blir nok fleire kjøkkeninnlegg herifrå også. Ting tar tid når ein pusser opp med ungar rundt seg gitt :)

Anita sa...

Så flott det blir på kjøkkenet deres!! Masse fine ting du har fått oppgjennom også!! Kos dere i helgen! Klem!

Ann Helen sa...

Knallfint kjøkken!:) Porselensvasken er jo bare vakker!

Berit T sa...

Så NYDELIG kjøkkenet ditt ble, stort og godt, masse benkeplass, herlig, kunne godt ønsket meg dette!
Flott gave du har fått også!

Ha en fin helg.

Ingrid sa...

Gratulerer med lillejenta! Og gratulerer med et flott kjøkken! Det er visst litt for lenge siden jeg har besøkt bloggen din.. :) Riktig god helg!

Heidi sa...

Er innom her og titter på ditt flotte kjøkken. Har et som er modent for utskiftning (etter 21 år i tjeneste, puuuuhhh)vet bare at jeg skal ha minimalt med skap til å samle unødvendige ting og tang i, kun det som blir brukt skal prioriteres plass! For oi hvor mye skrammel som samles!
Har vært innom deg tidligere og kommer nok igjen!

Anonym sa...

Herlig kjøkken - husets navle hvor alle samler seg! Jeg har nettopp vært på Green Gate sine sider og blitt syk av shoppelyst! På tide med litt fornyelse for våren! Du må oppdatere profilen din - det er vel ingen baby i magen lenger? :o)

Solveig sa...

Dette kjøkkenet er en drøm, det er bare helt FANTASTISK!

Gøy å ha gaver fra bloggere stående framme.

Jeg har ikke vært på bloggen din før, så jeg koser meg, og kommer helt sikkert tilbake, her likte jeg meg GODT!

litenIda sa...

Heisann!!

Tusen takk for pakken!! Og gratulerer så masse med den lille! Håper dere koser dere! :)

Klem

Ann Helen sa...

Kjøkkenet ser utrolig fint ut! Knallfint med eik!

God helg:)

Nunne sa...

Hei ... her inne har jeg visst aldri vært? Nå har jeg sett meg rundt og finner ut at NOE må være galt...?? Nytt barn den 12..mars?? Da må jeg få lov å gratulere, da er du hektisk og ammer og styrere og passer den største og jobber med kjøkken og skifter bleier....? Kjempekoselig jobb!
Men jeg leste først profilen din og der står det at du har barn i magen?? DET er nok noe du ikke har forandra bare? jeg ble litt i tvil om hvem som hadde fått baby i mars, nemlig...
Du må ha lykke til med begge to og med det nydelige kjøkkenet ditt!