lørdag, januar 02, 2010

Lampevalg på hjemmekontoret.


Siden avugust 2007 har jeg hatt hjemmekontor på gangen i 2 etg. Det har vært brukt sporadisk siden jeg også har kontor på Peder Balkes Hus.



Nå har jeg imidlertid fått sving på det igjen og ikke minst fått hengt opp en skikkelig arbeidslampe. Det er egentlig en utelampe:-) men det ble veldig fint synes jeg og ikke minst gir ett "grådig" godt arbeidslys. Kontor og lageret til BoNordisk skal flyttes til Olstad i fbm min 3 mammapermisjonsperiode på 6 år:-)

9 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Den lampen stod det "respekt"av:-) Kjempefiiin!
Jasså...liten tass til på gang:-)))Håper sjøsyken er over snart da...
Takk for følge i 2009:-) & Riktig Godt Nytt År...
Kooos kveld & Klemm Randi

Tulip sa...

Kul lampe, du "lampeline"!
Gratulerer med familieforøkelsen:) Koselig. Håper sjøsyken gir seg snart, og du kan glede deg over svangerskapet!

Godt nytt år!
klem

HønePøne sa...

Hei!
Så kjekt å høre fra deg!
Liker bloggen din kjempegodt, moderne og koselig på en gang, akkurat slik jeg liker!
Gratulerer med familieforøkelse! Stas! Håper formen snart blir bedre!
Klem, Madeleine

Katarina sa...

http://www.copenhagenfashionweek.com/17733.116.0.2/ Se her ang Heartmade by Julie Fagerholt. Jeg har funnet en link til deg som viser kun 4 av hennes tøj i vårkollektionen. På linken kan du også se de andres tøj :-)Godt nytt år forresten og knalltøff lampe!!! :-)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så koseleg med familieauke:)))

Kjempetøff lampe, som er like fin inne som ute.
Sånt kan me lika:)

Godt nytt år!!
Klem H

JULIEK sa...

Kjempefin var den. Skal du styre alt hjemmefra nå ?

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Veldig fin lampe ja. Likte den fabrikkstilen den ga;)

Gratulerer med baby da. Er det lenge til? Herlig med barn også så deilig å kunne være hjemme og kombinere det hele.

Ha en fin kveld.
Klem:)

Smilla sa...

Kul lampe!!

MODERN COUNTRY sa...

Godt nytt år!

Og tusen takk for koselig hilsen du la igjen til meg. Må si du er en smule flinkere enn meg til og legge igjen noen rader, som regel er jeg mer enn trøtt når jeg tar en liten runde. Og så blir det bare med og sitte og beundre. For noen tøffe lamper du har, de er så flotte til og gi kontraster! Ser selv etter en gammel fabrikk lampe til gangen min, gjerne i svart. sitter sent på kveldene og surfer nettet, og havner ofte både i Frankrike og andre land lenger sør :)
Gratulerer også så mye med ett nytt gull på vei! For en koselig overraskelse :)

Ta godt vare på deg selv, og ha en hyggelig helg!

Aina