torsdag, mai 06, 2010

En hyggelig gave






Tiden går om 1 uke går jeg ut i permisjon og det er i skrivende stund bare 4 uker til termin og lillebror er snart i vente. Vi gleder oss alle 4.

Med tungt hjerte har jeg sagt opp kontor og lager leie på Peder Balkes Hus, og jeg har nå flyttet ut. Bygd fint lager i uthuset og har kontor hjemme. For en tid tilbake var jeg invitert på frokost kaffe dit og fikk kjempe flott gave. Bare se på bildene. Kruset fra svenske Vâstergården som selges hos Huset på Landet er helt fantastisk.

Pakken var helt fantastisk pakket inn og det kan dere se på Hillevis flotte blogg.

Til slutt så legger jeg med litt nytt fra nettbutikken:

1 kommentar:

organic-lizzi sa...

Spennende tid i møte da:-)...Selv om det slett ikke er første gangen er det jo alltid noe helt nytt!!
"Shit"...den lunsjboksen var fiiin... Skulle hatt den nå som jeg skal på spinnekurs i helgen...Kanskje jeg skal kjøre vestsiden...:-)
Kooos dag & Klem Randi