torsdag, mai 27, 2010

Hvis du fikk velge og vrake på øverste hylle

Denne ukens utfordring fra NIB de 3 tingene jeg ønsker meg mest til hjemmet om jeg fikk velge på øverste hylle. Så her er mine i prioritert rekkefølge.



Spisestue fra Slettvoll design Helene Hennie til den nye spisestuen våres, sofaen og stolene, WINDERMERE. Dette er nok det jeg ønsker meg aller mest på listen. Faktisk så mye at når jeg var i ferd med å trykke bestill på Nordhjems Green Gate salg så begynte jeg å tenke på sparing....




Lounge Chair | Ottoman fra Charles & Ray Eames fra 1956. Denne ser jeg veldig tydelig for meg at mannen og jeg kunne hatt hver vår i TV stua. For noen år siden gitt Frasier på tv og han hadde en slik i stua men satt aldri i den - merkelig:-)




Lampe line må jo også ha ett lampeønske og da tror jeg at jeg går for den hvite Cathrine Kullberg lampen 50 cm. Til ovenfornevnte spisestue.