fredag, september 28, 2012

Husets tristeste rom


TV stuen på olstad er det absolutt tristeste rommet i huset. Vi ser jo som de fleste en del på tv og da er det temmelig stusslig at det rommet ser ut som et utplukket loppemarked.

I forbindelse med at Bonordisk.no har begynt å forhandle de fine møblene fra Content by Conran. Har jeg bestilt  iallefall en ny tv benk til oss i serien Wave i eik. Som jeg gleder meg det er virkelig fine møbler. 

Denne typen benker er det jo rett og slett håpløst og finne noe som er fint og du sitter å stirrer på dette kveld etter kveld. 

Interessert i møbler fra Content by Conran send meg gjerne en mail: post @ bonordisk.no 



1 kommentar:

Tulip sa...

Så kul TVbenk.
Og lampene var utrolig flotte. Hadde bare lommeboka og jeg snakket samme språk om dagen...så...

;)