søndag, september 23, 2012

Uken som gikk - Instagram (mobilkamera)




Har som mange andre litt "dilla" på instagram og her er uken som gikk i bildedagbok fra thirud på instagram. Med litt bloggkommentarer. 


Søndag 16 september: Ny disk på lageret til BoNordisk.no, merker jeg gruer meg for kulden for disse vinduene er ikke helt etter ny standard. 


Mandag 17 september: Mandagsskjerpings, prøver å gi Maarud konkurranse. Alveskog kopp og Whitewodd asjett fra Wik & Walsøe


Tirdag 18 september - stor sprekk allerede. Epler til eplekake skrellet med Moster Hulda. Vi hadde jo 8 års bryllupsdag også da.. 



Onsdag 19 september: Først te på hjemmekontoret i de nye koppene fra Månses Design så på konferanse på Høgskolen i Gjøvik. 


Torsdag 20 september: Gå til skolen aksjon og sjekk sauen som har forvillet seg ut av gjerde. Som storebror sa: Er det bare meg eller følger sauen etter meg. 

Fredag 21 september: Strikkeprosjekt. 


Lørdag 22 september, katten har fått ny matskål 

2 kommentarer:

Tulip sa...

Koselig ukesdagbok:) Er også på Instagram GroBob1971, så jeg får se om jeg finner deg der:)

klem

Fjordheim sa...

Koselig at du deler uka di på bloggen.
Ei uke består av mange "deler"
Ønsker deg ei riktig god ny uke :)