fredag, september 07, 2012

Utfordring september: INVITER!





For første gang deltar jeg i utfordringen til NIB . Har tenkt på det så mange ganger men har ikke turt. Nå forsøker jeg meg med ett bidrag. Jeg inviterer to venninner til å prate om bøker innimellom i en slags mini bokring. Vi leser bare lett litteratur som Krim så her har jeg tatt noen bilder fra en slik kveld. 







Duk fra Lexington, Servise i fra Wik & Walsøe (Alveskog og Woodstok), Gamle arveglass og sølv, Bøker Hans Olav Lahlum (Anbefales), Lavendel i fra hagen på Olstad. Servietter Himla og Honningdyppere i Oliventre (Knud Holcher)





5 kommentarer:

an-magritt sa...

Så mange fine ting du har! Og vakre bilder. MAsse masse lykke til i utfordringen du også. Takk for vakre ord inne hos meg. :)

Fjordheim sa...

Dette ble jo kjempestilig.
Flott med sølv og nydelige stettglass sammen med litt nytt.
Herlig
Ha ei riktig god helg i det flotte høstværet :)

Kaspara sa...

Heisan og god morgen
Vakker og sart pådekning! Masse lykke til og finfin dag til deg!¨
Hilsen Kaspara

siri ore elle sa...

Kjempefint rett og slett!! Så gjennomført!!
GOD HELG!!
Klem

Julie sa...

So pretty!