fredag, oktober 12, 2012

Lageret


Fra neste uke finnes IB Laursen Mynte serie på lager hos BoNordisk.no. Denne fine bakebollen/piskebollen kommer i to størrelser fra 75 kr. Mange fine farger. 



Skulle hatt en masse fine bloggbilder fra Olstad i dag for planen var å bruke dagen på å fikse hjemme. I stedet ble det mye jobb på lageret. Der er det så fullt at jeg ikke kan skjønne hvordan jeg skal få inn enda mer varer til neste uke.

Det er nok ett behov for å utvide lageret, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg vil med lageret, skal jeg ha det slik at det er mulig å ta i mot noen for å se på varer type lager butikk,  eller skal jeg ha det slik som i dag. Kun lager og ferdig med det. Det er mulig å utvide i 2 etg.Er også usikker på tilgangen. Hvordan skal vi gjøre det med trappen. Oppdager til stadighet at det er ganske mange tunge løft denne jobben. Det  ryktes at det er mulig å fikse en slags talje fra porten i 2 etgå. 

Årets julehandel vil foregå der lageret er nå og der er det trangt. Forhåpentligvis blir det bedre plass nærmere jul, for da håper jeg alle de fine tingene har fått nye hjem eller ligger fint under juletrærne rundt i de tusen hjem.

Nå er det fredagskos her på Olstad. I morgen skal jeg og storebror noe litt tøft, mer om det senere


Det blomstrer fortsatt fint i blomsterbedet og kjøkkenhagen,  utenfor lageret:




4 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Så kjekt å kunne nyte litt av sommerens blomstring i oktober!!!
Nydelig skjønn rose du har plukket inn i ditt forrige innlegg.
..er det ikke rart hvordan en liten blomst fra oktober hagen sprer minst like mye glede som en hel sommerbukett ;)
Ønsker det en riktig glad helg!
Smil og klem fra Monica

smileull sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen hos meg! :) Så utrolig flotte blomster nå i oktober! :) Jeg har en eneste rose igjen ute, resten av fargeprakten er det lyng i krukker som står for. :) God helg! Hilsen Helene

Gry sa...

Så koselige bilder! Høsten er en deilig tid med tid for kos både ute og inne :) Takk for fine ord hos meg, det løfter dagen :) Ønsker deg en flott helg! Klem Gry

Siddis back home sa...

Herlig høst, så flott å få plukket siste rose... lykke til med oppdraget deres og ha en fin søndag!