torsdag, oktober 11, 2012

Siste rosen fra hagen

Når jeg dro å jobb i dag var det -5 grader sommeren er definitivt på hell. Veldig glad jeg tok inn den siste rosen fra hagen i går.
Det er full julestemning i bonordisk.no om dagen, her forberedes julen. Alle annonser som skal stå i julens blader må være ferdig neste uke, varer skal bestilles og mye skal fikses før julen setter inn rett og slett.

Jeg har heldigvis fått mer struktur på dagene.Jobber nå formiddagene på kontoret i Kapp Næringshage, drar hjem i lunsjen og pakker varer, jobber fra hjemmekontor på ettermiddagene. Det fungerer veldig fint for meg. Blir litt kokko bare å sitte på hjemmekontoret.

Alle dagens bilder tok jeg i går, på hjemmekontoret. Se så fin hagen siste rose er. Fant ut at det var hyggelig å ha den der jeg sitter å jobber.  Ups ser at det mangler gulvlist under skrivebordet. 

3 kommentarer:

Hulda sa...

Du har jo et flott hjemmekontor. Der må det jo innbys til kreativ utfoldelse. Smart med de bukkene under bordplaten. Stilig var det. Veldig fint at hyllen over og bordplata går i samme farge. Herlige roser du har på bordet. Det gjelder å ta vare på gledene. :)

(eddas) sa...

Høres ut som en perfekt arb dag du har:)
fin dag!
klem

Sivs hus sa...

Hei, Nydelig rose fra egen hage:-) Koselig arbeidskrok. God fredag fra Siv:-)