lørdag, oktober 13, 2012

Hopp og sprett






I dag har jeg og storebror vært på idrettsplassen på hoppskole. Siden jeg er oppvokst i indre Østfold der det er svært få som driver med skihopping synes jeg sant og si det er litt tøft. Nå er vi med i ett idrettslag som har drevet med skihopping lenge og har hatt mange aktive skihoppere. En av de smarteste tingene jeg gjorde når jeg kom flyttende til Toten som innflytter, uten å kjenne noen, var å bli med å hjelpe til litt i  i idrettslaget. Genialt for å bli kjent med folk og ikke minst god oversikt over tilbud til barna. 




Det er hoppskole i morgen også (Da skal storebror i familiebursdag så må hoppe over) men neste helg er vi klare igjen. Idrettslaget (IL Kolbukameratene) har lånt en mobil 3 meters bakke. Det var rett og slett superstas. Storebror rakk 16 hopp. I tillegg hadde de mange artige øvelser inne. Jeg er fascinert og jammen i meg litt stolt av å få være med storebror bort å lære nye ting.


 

Idrettslaget er heldige og har mange flinke hoppere i dag var blant annet Kenneth Gangnes med som instruktør. En artig dag ble det. Nå er vi på plass hos Bestemor og Bestefar. Koselig lørdagskveld. 




2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det er ikke noe bedre med meg som kommer fra flate Jæren.
Hadde ikke turt å sette utfor den tre meters bakken en gang.
Men det er kjempefint at ungene har uteaktiviteter å drive med.
Sikkert veldig spennende.
Ønsker deg ei herlig uke :)

Tulip sa...

Kult da:)
Hoppskole er ikke alle som får delta på:)!!