torsdag, mars 08, 2007

Endelig ferdig med mva oppgjøret



Tid for en liten pust i bakken

Jeg har jo fortsatt mitt lille nettfirma samlelampe . Dette har jeg holdt på med i flere år nå. Først var det en hobby og nå er jeg i ferd med å bygge opp flere varer og større nettbutikk. Det er artig. Men det som ikke er morsomt er Regnskapet. I år er første gang jeg har MVA oppgjør og det skal leveres før den 10 - endelig er jeg ferdig. Hvordan gjør dere andre damer som har både heltids og deltids nettbutikker det. Har dere regnskapskontor eller fører dere regnskap selv? Tror jeg skal forsøke å få ett regnskapskontor til å overta i 2007, bruker for mye tid på dette.

Bilde over viser den nye FLight lampen utstillt på Formland messen 2007. Det var artig å være der å se. Jeg har agentur på Hvidkløver lampen i Norge og er forhandler av FLight lamen men har ikke agentur på den.

Ingen kommentarer: