onsdag, november 28, 2007

Vårt forrige IKEA kjøkken!









Takk for alle gode og oppmuntrende hilsninger vedrørende kjøkkenet. Vi er ganske drevne IKEA kjøkken snekkere. Dette er vårt 3 IKEA kjøkken siden 2000. Det første har jeg ikke noen bilder av men det forrige fant jeg noen ganske ok bilder av.

Disse bildene ble brukt i annonsen på finn. Derav det litt sterile utseende. Tro ikke jeg har det så stramt til vanlig. Dette kjøkkenet var i en leilighet på Bislett. Det nye blir mer landlig som passer seg i et hus på Toten.

Var veldig fornøyd med dette kjøkknet. Nå virker det nesten som galskap at vi flyttet. Men livet på landet liker jeg veldig veldig godt å kjøkkenet var ikke lett å flytte med seg.

Ha en fin kveld.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi her går det unna med blogging om dagen! 3 innlegg siden sist jo. Hyggelig å se at åpent hus hos Bonordisk.no gikk bra, jeg synes det så riktig fint ut, jeg!

Lykke til med monteringen av kjøkken - det går nok unna bare dere har tid til å drive med det!

Nette sa...

Får virkelig håpe at kjøkkenet blir ferdig til jul, det hadde vært kjekt:)
Tror faktisk jeg har glemt (gulp!) å takke deg for den supre gaven i interiøralongen, der traff du midt i blinken, for å si det sånn:)))
Ønsker deg og dine en kjempefin helg, med eller uten kjøkken!

n o r d i n g å r d e n sa...

Så kul det blir att få ett nytt fräscht och läckert kök!! Så trevligt och gott det såg ut på din butiks Öpppet hus!!! Trevlig helg! Mari.