onsdag, januar 02, 2008

Hemmelig venn - tusen takk!



Min pakke fra hemmelig venn har ligget lenge på postkontoret for vi var litt bortreist i romjulen så har først hentet den i dag og for en flott gave. Det var et nydelig hjerte som jeg tror min hemmelig venn har sydd selv. Vakker kjøkkenhåndkle, og en såpe som luktet aldeles nydelig i tillegg var det flotte merkelapper til adventlys. Jeg må inrømme jeg ikke har aning om min hemmelig venn er men hun kommer i fra sverige:-)

Vært lite blogging i det siste har hatt litt PC ferie men straks tilbake igjen. Hos oss er det fortsatt julefeiring vi har fullt julehus fortsatt.

Ha en fin kveld.

9 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Åå, koselig gave!
Godt nytt år forresten! Håper du har hatt en deilig Juleferiring :) Jeg har enda besøk jeg så det er enda litt Jul hjemme hos meg. Vakkert lite tre du pyntet til Jul.

Det går bra med Kjøkkenet eller? Er sååå nysgjerrig på hvordan det vil se ut når dere har fått installert alt.Kommer snart tilbake for å se mer, klemmer!

Lykke sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år! Jammen var du heldig med hemmelig venn gaven din, jeg venter fortsatt jeg..
Egentlig ville jeg bare si at bloggen min fyller ett år i dag, og alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen om en overraskelse tilsendt i posten. Det hadde vært hyggelig om du kom innom:)

Anne-Berit sa...

Er det ikke moro med hemmelige vennegaver,fint hjerte.Det lille treet i innlegget under var så søtt.Ha ei riktig god helg:-)

organic-lizzi sa...

Det høres så hyggelig ut med dette hemmelig venn greiene..Kos over jul å få enda flere presenter:-)
Håper du ikke er for tung,og du får en deilig helg..
Klem Randi

Anita sa...

Såå koselige ting!!
Godt nytt år til deg og dine!
KLem Anita

Emmeline sa...

Så koselig gave du har fått Line. Jeg har vært innom her noen ganger for å se etter nytt, men det har vært ganske rolig hos deg i det siste, jeg må si som MOdern Country at jeg er nysgjerrig på kjøkkenet ditt og håper det går bra med deg på alle måter:)
Godt nytt år forresten!!!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så hyggelig gave da :))

Godt Nyttår , håper du har kost deg masse ! Går det bra med magen også? Nærmer seg vel litt nå:)

Klem

elin1976 sa...

Flogg hemmelig venn gave. Synes det virkelig er kjekt å sende og få disse gavene.
Goodt nytt år forresten. Hvor er du for tiden. Savner deg:O)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vad roligt att du tyckte om det, tvålen fick jag inspiration till vid första omgången jag var med i. Fick en sådan som ligger hemma i en skål i badrummet och doftar ljuvligt. Hoppas du har det bra. Fortsatt trevlig helg. Kram Lisa