tirsdag, desember 16, 2008

Dagen før dagen!

I morgen blir jeg 29 år igjen. Det er så fint når man funnet sin alder. Årets 29 års dag skal feires i det små. Noe familie kommer på Pizza. I dag har vi også hatt familie på besøk og jammen fikk jeg ikke boken Predikanten som jeg ønskete meg så nå blir det lesing:-)

Hvert år (eller i allefall etter jeg begynte å fylle 29 år) sitter jeg på kvelden før dagen og tenker. Forarndrer jeg meg med årene. Konklusjonen er vel at NEI det er mye det samme.

Hadde jeg blitt 5 år i morgen ville jeg ønsket meg kuule bokser og kofferter feks de fine fra Blafre Design.



Når jeg nå blir 35 så kunne kanskje drømmen vært denne noe "Glorete" Mulberrry Basewater vesken.



Smaken er altså lik etter 30 år mer eller mindre. Jo kuulere jo bedre eller jo knallere jo bedre;-)

I morgen skal litt mer av julepynten frem.

2 kommentarer:

mali-mo sa...

Gratulerer så masse på forhånd med de 29 (eller var det 35?)! Håper juleforberedelsestiden er fin og rolig på dine kanter. Her er vi litt på etterskudd, men det går seg nok til ;)

Jeg ville nå helst hatt boksene fra Blafre jeg da ;)

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med dagen.
JA 29, eller 35 er ingen alder.
Håper du får en flott dag :)