torsdag, juli 22, 2010

Rødt på olstad






Egentlig trodde jeg at jeg missliker RØDT men utrolig nok, har rødt bitt en viktig farge i interiøret på Olstad. Når jeg ser meg rundt så forstår jeg at jeg har tatt feil, jeg liker RØDT. Mulig det er fordi det er fint sammen med nesten alle andre farger. I stuen har vi lysegrønt, hvitt og rødt. I kammerset har vi hvite vegger, blå og brune tekstiler og nå etter å ha gravd i diverse esker på kottet rød Ektorp sofa, nå ble det mer helhet over de to rommene.

På bilde ser jeg enda tydeligere at ett av de første male prosjektene jeg skal starte opp med er å male glassdørene hvite.



Til slutt av de to gutta mine Ole Andreas og Harald, de koser seg veldig sammen.

1 kommentar:

Pikeværelset sa...

Hei Line:) Endelig fikk jeg lagt deg til her.. Gratulerer så MYE med babyen! Jeg snakket så vidt med broren din, skjønte de hadde flyttet hitover, og fikk da beskjed om at babyen var kommet. Kos deg så mye. NB! Rødt ble veldig fint:) Ha en god dag videre.