onsdag, april 25, 2012

Frisk luft

I dag sitter jeg på kontoret i Kapp Næringshage der er de trivelig. I dag sliter jeg med å finne nye ideer for å få markedsført nettbutikken. Så langt står ikke ideene i kø, men jeg får i iallefall lagt ut varer som kommet inn på lageret de siste dagene.

Bilde: Marlux pepperkverner med livstidsgaranti 20 cm høye 429,-


Plutselig fikk jeg akutt behov for frisk luft og Cola Light, så en spasertur til kulturskolen gjorde susen. Både lokalene til Næringshagen og Kulturskolen er en gammel nedlagt fabrikk. Jeg tror de lagde Viking melk her. (Område også omtalt som melkefabrikken). Jeg er rett og slett vedlig begeistret for en del detaljer, forsøkt vist her.

Bilde: Atriummet utenfor cola automaten, jeg liker så godt denne gamle fasaden. 

Bilde: Gammelt slitt industrigulv - fantastisk fint. 

1 kommentar:

Tina sa...

Hei der og takk for koselig melding inne hos meg! Ser du sliter med å markedsføre nettbutikken din... Hva med å bruke facebook, er du der? En utrolig effektiv plass for å vise nyheter og gjøre oppdateringer. Om du linker til nettsiden fra facebook, skaper du jo mer trafikk inn dit også. Små annonser på facebook kan spesifiseres til målgruppene dine også, sted mm

Det var kveldens tips:))) lykke til, jeg må se hva som finnes i din butikk jeg nå...