lørdag, april 21, 2007

Lørdagsblogging

Det er lite å blogge om denne helgen, ikke har det skjedd så mye med huset den siste uken og lite nytt har det blitt til heimen. Jeg har imidlertid drevet en nærmest desperat jakt de siste to ukene på en lyseblå Odd Molly jakke. I dag fikk jeg imidlertid treff hos Cornelias hus og de skal sende den til meg, mandag. Synes jakken er så vakker.




I dag fant jeg en rubrikk annonse i lokalavisen at favoritt hagemøblene var satt ned 1000 kr. Vi har bestemt oss det blir tur til Hamar med henger for å kjøpe disse møblene. Gleder meg allerede til å ha de her i hagen. Skal man ha puter til slike møbler mon tro?

Takk for gode brennelse tips nå skal jeg forsøke å bli kvitt elende.

5 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Å så heldig du er!! De er jo kjempevakre! Dån...Elsker det krysset i ryggen. Jeg ønsker meg selv nye hagemøbler for vi har bare plæstikk. Fått etter sigerforeldrene. Men vi flytter jo hjem neste år, og det blir bare enda mer å flytte på, så vi venter vi. I mellomtiden skjuler jeg bordet under en stor og fin hvit duk med masse nydelige planter oppå, hehe..
Du, jeg må bare få takke for alle de koselige meldingene du legger igjen hos meg, det setter jeg oppriktig pris på! Jeg er bare ikke alltid like flink til å skrive til alle som legger igjen kommentar, og du står jo ikke på lista mi som jeg ser ? Jeg kunne ikke linke deg ? Ha en fin Søndag i morgen! Nattaklem ;)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Heisann.
Hagemøblene er berre nydelege, og dei er sikkert like flotte både med og uten puter.
Eg og vil ha slike møler!!!!

Jakka fra Odd Molly var jo heilt skjønn:)

Takk for koseleg kommentar på bloggen min, og fortsatt god søndag:)

elin1976 sa...

Jakken er skikkelig lekker! Liker slike strikke jakker så godt!

Møbleneer jo bare så herlige( det lignet på Trip trap) Når man har så flotte møbler er jeg ikke så sikker på om jeg ville hatt store puter i.
Kansje noen boxerputer i en fin farge. Da skjuler du ikke krysset i ryggen på stolene og benken. Ha en fin søndag:O)

Kreoline sa...

Nydelig jakke. Kjempeflotte møbler, jeg har akkurat like, men måtte male dem hvite selv, det slipper du. Det blir koselig i hagen med møblene og noe koselig puter til. HA en fin uke.

Anonym sa...

Nydelig jakke og det samme med hagemøblene. Skulle kjøpe de i fjor men da var de fri......prøver igjen i år.....