onsdag, april 22, 2009

VÅR

I helgen var jeg på hagemessen på Lillestørm. Det var stor stas å se den fine standen til mine barndomsvenniner igroshage og Deilig er jorden . Som alltid når jeg er på noe morsomt glemte jeg kamera.





Alt jeg kjøpte var 3 stk små pelargonia avleggere av Pelargoniaforeningen og det resulterte i at vi måtte lage plantebord. De må stå inne hos meg enda da for vi har fortsatt snø faktisk.. Men nå kommer våren for fullt også i innlands norge.



Det hvite dere ser er snø. Dette bilde ble tatt på søndag betydelig mindre allerede i dag.


Til slutt må jeg bare vise denne lille søte bakeren som sammen med storebroren sjarmerer mammaen sin så veldig om dagen at det blir lite hagearbeid, lite blogging, lite oppussing og ja lite av alt annet enn å være mamma.

9 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så søt! :O)

Og jeg likte ditt hagebord skikkelig godt!

Kos deg med våren og plantene.
Hilsen Ljo

Prinsesse Elin sa...

Hagebordet er rett å slett nydelig. Jeg har også noen pelliser på gang så jeg lurer på om ikke jeg også må få meg et. Ditt er iallflal perfekt. klem:O)

Anita sa...

Så skjønn hun er!! Og bordet er veldig fint! Kos deg i venten av snøløst;0) Klem!

Fjordheim sa...

Nyt tida som småbarnsmor du. Den kommer ikke igjen.
Fint med et plantebord ute. Ja her er det snart bart omtrent over alt. Er litt igjen i skyggen bak huset. Og der de største snøhaugene var. Herlig tid nå som må nytes, om ikke lenge kommer myggen og da er det ikke godt å være så mye ute.
Ha en flott dag :)

Lena sa...

Nydelige lillesnuppa! Jammen ligner hun bra mye på storebror!!!
Kos deg med deilige vårfølelser, Line!!!

klem, Lena

Brocante sa...

Hei - lenge siden sist! Praktisk og nytting bord du har fått laget. Fint med en ekstra arbeidsplass nå som plantetiden virkelig setter inn for fullt.

Ny våren!

Tove sa...

Hei! Ser at du er god på lamper, og trenger litt hjelp! Vi leter etter en taklampe til en liten yttergang. Og jeg finner bare plafonder.. Syns de stort sett er kjedelige! Pga ytterdøra som slår innover, kan ikke lampa være mer enn ca 25 cm i høyde. Er gift med en som elsker designlamper, har PH kjøkkenlampe og ønsker seg PH stålampe. Men jeg er litt mer variert i stilen, og liker også litt mer shabby stil.. HÅper du har tips!!
Hilsen Tove

Tulip sa...

Ja nyt tida når ungene er små, den går så altfor fort!

Koselig hagebord du har!
Kos deg i helga!

Smilla sa...

Nydelig fin lille dronningen din :O)