torsdag, desember 01, 2011

1 Desember - tid for mimring

Det morsomste med å blogge er at man kan bla bak i arkivet for å se hva man har drevet med her kommer ett tilbakeblikk i Olstadlivet rundt 1 desember de 5 siste årene.




Svigermor, Lillebror og jeg baker lefser. Lillebror er bare ett halvt år og er så blid og fornøyd.




Vi har hatt furugang i ja.... mange år. Vi bestemmer oss plutselig for å male den. Fantastisk tiltak. Gjorde hele huset. Vi begynte 1 desember.




eller 30 november, det er advent og det er 40 cm nysnø. Funnet frem litt adventspynt og hygger oss hjemme.



1 Desember 2007 pakkekalender




også her 30 november, har jeg for første og eneste gang laget pakke kalender - på det tidspunktet hadde jeg ett barn (nå har jeg tre). Nå har vi Lego og Playmo. Barna liker det og det er overkommelig for moren.



1 Desember 2006 - Soverommet

Her må vi til 28 november for å finne nærmeste blogg innlegg.... Dette rommet har enda ikke blitt noen gang. Det er prinsessens rom (hun var jo ikke på tenkt en gang når dette innlegget ble laget).


Så det var jo rett og slett de 5 siste årene rundt 1 desember. Dette hadde jeg aldri hatt oversikt over om jeg ikke hadde blogg.

2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så herlig tilbakeblikk!
Gode minner er gull verdt ;)
Så kjekt at du la igjen så koselig kommentar hos meg.
Jeg prøver også å legge igjen spor etter meg.
Synes det er så koselig å inspirerende å få selv :)
Ønsker deg en fin desember.
Klem May Helen

Fjordheim sa...

Ja det er flott å ha bloggen som en slags dagbok.
Ønsker deg ei herlig adventshelg :)