fredag, desember 30, 2011

30 Desember - Romjulssoverom




Mitt favorittrom på Olstad tror jeg er soverommet - kanskje fordi det ikke er leker der. Eller at det ikke skal være det i teorien... (se siste bilde)

På nattbordet har jeg en smart liten mediaboks som jeg har øretelefoner og mobillader ol. Før så lå alt dette i en haug. Enkelt å stappe alt i en boks.


Kjøpte nytt sengetøy i desember på Ikea synes det er så fint. Mønsteret er faktisk brodert på. Ser jo ut som noe gammelt fint... Sengeteppe fra Green Gate har jeg hatt lenge og jeg liker det i grunnen godt. Fungerer gjør det også.



Når jeg ryddet til jul fant jeg at gutta evt lille frøkna har brukt penskoene som tunnel til Lynet - syntes i grunnen det var litt søtt. Kanskje burde jeg lufte "byskoa" oftere.

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ser ut som et luftig og godt soverom. Nydelig lysekrone.
Ja hvorfor ikke bruke det en har tilgjengelig som tunnell. Lekre sko forresten :)

Hilde Gro sa...

Å, en sånn mediaboks tror jeg at jeg må ha! Finner aldri igjen hodetelefonene/handsfree eller ladekabler, er en notorisk bortroter av ting som inneholder enhver form for kabel :)