onsdag, mai 09, 2012

Kjøkkenhage del 1



Jeg er ikke så glad i hagearbeid generelt men jeg er svært begeistret for kjøkkenhager. Så i dag har jeg gjort første forberedelse til Kjøkkenhagen på Olstad, jeg har vært på gartneri og kjøpt krydderurter. Inntil det blir litt varmere bor de på kjøkkenet.



Ellers kom jeg på i dag at jeg kunne henge opp noen av alle kurvene mine på veggen, hjørnet har vært litt tomt og jeg fikk de unna kjøkkenbenken. Brødboksen fra Nigella Lawson har jeg hatt i mange år nå og jeg synes den er like fin.

Fine lille saltskålen fra Scanwood synes jeg er så trivelig nå på våren og sommeren. Treverk gjør seg veldig synes jeg.


3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja du har litt av et kjøkken. Så mye kjøkkenbenk. Og masse lys. Den komfyren din la jeg visst ikke merke til da jeg var innom deg. Det var litt av en komfyr. Kan lage mye mat på den samtidig.
Ha en herlig dag :)

Kromma sa...

Så fint kjøkken dere har :)

Ser at dere også bruker skoleplassen til "øvingsbane", det er veldig greit å ta turen dit. I påsken hadde vi matpakke, kakao og stoler :)

Tulip sa...

Kos med kjøkkenhage, ja!
Her har det vært hage og drivhusarbeid idag. Har vært litt forsømt den siste tida, pga konfirmasjonesforberedelser. men nå er det på`n igjen!