tirsdag, mai 29, 2012

Vinduer og tilbakeblikk



En fin ting med å blogge er at man har historikk over hus-oppussingen. Jeg er så glad for at jeg begynte med Olstad bloggen i 2006 når vi flyttet til Toten. Det gjør at jeg kan se hva vi har tenkt og hva vi har prioritert tidligere.

I dag (29 mai 2012) har flinkeste Olstadmannen hengt på utsiden av husveggen og hengt opp vinduspynt. Pynten har han laget i snekkerverkstedet. Det blir så fint. Jeg var ute å fotograferte - han syntes ikke jeg skulle blogge om de,t for det har jeg visst blogget om før... ehhh. Som fryktet i 2010 begynte jeg vel å mase om noe annet så vinduspynten for ned på prioriteringslisten igjen.



Vinduspynten har vi vært ganske enige om fra vi begynte å planlegge huset. Mannen har laget flere modeller og jeg synes det ble akkurat slik jeg hadde håpet. Når jeg så dette gamle innlegget fra 2006 ble jeg så glad, av å se blide lille gutten, som nå er 8 år og har to småsøsken og av å se en av de fine modellene til vinduet.

4 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så fine!
Og det er jammen sant at bloggen blir som et slags arkiv. Veldig kjekt da!

Ha en fin kveld!

mali-mo sa...

Takk for et kjempegodt tips om bord, skal holde øynene åpne jeg!

Vinduet blir veldig fint med litt forseggjort innramming, og så må jeg bare si at sommerbildene under her var helt herlig!!!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Fantastiske vinduer og lister. Så fint og flott når det er gjennomtenkt og gjennomført.
:)

Tulip sa...

Å så flott det blir. Likte den innrammingen veldig godt:)