tirsdag, september 11, 2007

Flere lamper....




Det er hektisk om dagen jeg driver med inspurten av nettbutikken min, får inn varer og forhandler om større innkjøp. Jeg skal jo i hovedsak selge nordisk design så det tar sin tid å finne gode produkter. Men jeg har tid til å vente.

Så fikk lyst til å vise Click lampen som er flatpakket 6 deler. Kommer i mange mange mønster. Jeg er bare så villt begeistret for denne lampen. Men jeg er jo generellt begeistret for danske lamper. Så nå er det nye tilnavnet Lampe Line (Ja jeg heter jo Line...)

6 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gler meg til du opnar nettbutikken din, Line.
Det blir kjempespennande.
Koseleg kallenamn på deg,hehe.
Lampa du viste her var berre knalltøff:)

Karna sa...

Blir spennende å se hva du skal selge....tøff lampe!

elin1976 sa...

Denne var tøff. Kommer de flatpakket til kundene ? Stilig. Kan tenke meg at du har mange tøffe lamper hjemme hos dere. Hadde vært stilig å sett. Ha en super dag:O)

MODERN COUNTRY sa...

Heisann!
Du jeg visste ikke at du skulle begynne en nettbutikk, gratulerer! SÅ gøy :) Ja, og med design og alle greier :)Hva skal den hete? Det vil du vel kanskje ikek røpe fullt enda, hehe
Takk for hyggelig besøk og kommentar sist forresten :) Alltid like hyggelig..så hvordan går det med huset?
Du får ha en fin kveld, klem

Anonym sa...

Lampeline..det er nesten som Rampe Line det!! Stilig nick du har fått deg og tøffe lamper.

Gleder meg veldig til å se hva du skal ha i nettbutikken din.
Denne stilen ligger jo egentlig litt på siden av landromantikk, shabby shic, fransk landstil og hva det heter alt sammen...
De fleste bloggerne jeg er innom holder seg jo stort sett innenfor den sjangeren, så det blir utrolig kjekt å følge med på prosjektene dine videre.
Personlig syns jeg mange ganger at det ofte er kontraster som kan gjøre et interiør spesielt og spennende, samtidig må jeg jo innrømme at jeg selv nok er ganske mainstream med tanke på stil og smak.

Lykke til med nettbutikken! Krysser fingre og følger med...

organic-lizzi sa...

Nettbutikk?..det har jeg ikke fått med meg. Sååå spennende da. Lykke til!!