torsdag, september 27, 2007

Tagget



Bilde er fra Flight kampanjen som jeg setter i gang i disse dager. Flight har kommet med en fantastisk ny vakker embalasje, som jeg skal skrive mer om senere...


Jeg har blitt tagget av Rosepikene og
Something Blue.

Reglene er som følger:

- Link til den som har tagget deg.
- Fortell 7 sannheter om deg selv; noen tilfeldige og noen rare.
- Tagg 7 andre bloggere på slutten av innlegget med en liste over navnene.
- Legg igjen en kommentar hos de "utvalgte" med beskjed om at de er tagget.

7 Sannheter

1) Jeg er gravid og venter ett nytt barn i begynnelsen av mars.

2) Jeg samler på Egersund fat og klarer ikke å gå forbi ett til salgs i bruktbutikk. Det har ført til at jeg har et skap fullt av fat.

3) Jeg er som Ole Brum vedrørende interiør jeg liker minimalisme, landromantikk og alle sjangere. Klarer ikke bestemme meg. Liker alt.

4)Jeg leser/høerer på lydbok alt som kommer ut av nordisk krim.

5) Jeg kan ikke bruke symaksin i det hele tatt. Jeg blir kjempe sint når jeg skal bruke den.

6. Jeg liker ikke hagearbeid.

7. Jeg har fått en ny hobby med blogging og den tar mye tide hver eneste uke.


Siden det er så mange som har blitt tagget av denne utfordringen, gjør jeg det slik at jeg utfordrer alle som har lyst til å fortelle 7 sannheter om seg selv.

2 kommentarer:

Emmeline sa...

Gratulerer med den store nyheten Line! Såååååå koselig! Skjønner godt at du puttet det som nummer en på listen, veldig kjekt og spennende! At du er litt som Ole Brumm med interiøret ditt er akkurat det som gjør deg så spennende, man vet aldri helt hvilket innlegg som kommer;)Er det en gammeldags tapet, en lysestake eller en samlelampe neste gang? Atrig! Jeg er så glad for at vi er flere med et anstrengt forhold til symaskinen...felles skjebne felles trøst! Nydelig dekorasjon du viser i dag også, den var veldig fin og veldig koselig;) God helg til deg. nå må du slappe godt av og nyte høsten!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Å så koseleg, og gratulera så masse med at du skal bli mamma igjen:o)