mandag, juni 25, 2012

Make International - Reduserte priser



Jeg liker porselen og jeg er svært begeistret for dette hvite porselenet.  Det er produsert av britiske Make International og designet av Keith Brymer Jones. Han er ordblind og oppfatter derfor ord som bilder, han har valgt ord som han synes er vakre og som samtidig er litt morsomme på kopper og kar. 



BoNordisk.no har solgt Make International lenge men nå har jeg i dag kalkulert priser og funnet ut at jeg skal sette ned prisene på noen av disse produktene permanent. Det fine med hvitt servise er at det passer til alt og jeg liker litt porselen herfra og derfra og det passer derfor perfekt for meg. 




Her er litt eksempler på varer som fått nye priser:
- Make Bowl medium (Tekster: Cereal, Bowl, Eat, Soup, Love, Pudding) Før 125,- Nå 119,-
- Make Bucket kopp (Tekster: Drink, Chocolate, Coffee, Cappuccino, Tea, Love, Overworked/Underpaid, Sex+Chocolate, Relax!,) Før 125,- Nå 115,-
Make Butter Dish Før 249,- Nå 229,-
- Make gavepakke med Te (Grønn Te, Hvit Te) Før 225,- Nå 175,-


Alle bilder har jeg lånt fra Make International 

2 kommentarer:

Hulda sa...

De var kjempefine! Har noen av de koppene. :)

Tulip sa...

Nice...Noe jeg skal ønske meg i gave:) Thihi