torsdag, juni 14, 2012

Som jeg gleder meg.

Bilde og info fra Wik & Walsøe // Foto: Siren Lauvdal // Stylist: KråkvikD’Orazio


Jeg gleder meg til ferie, sol og sommer - kanskje jeg skal dra på Piknik under epletrærne i hagen - trenger ikke lenger. Gleder meg også veldig veldig til neste uke da kommer Wik & Walsøe med nye deler til Alveskog serviset. Det har jeg ventet på lenge det er min favoritt blant alle de fine servisene. Her er delene som kommer neste uke.

Kopp med skål           195,-
Tallerken 28 cm          195,-
Dyp tallerken 15 cm    175,-
Ovaltfat 36 cm             985,-
Serveringsbolle 17 cm  365,-

Fra før finnes: (Krus, Asjett, 13 cm bolle, Lyslykt, Sauskopp, Medium vase, Stor vase)

Alveskog serviset både nye og gamle deler. 

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Ja det er et flott servise.
Gleder meg også masse til gode varme dager i hagen. Har laget en paviljong som vi bare rakk å bruke en gang, for så kom regnet. Må også få gjort den ferdig når det blir noen varme dager igjen.
Det skal bli godt.
Ha en herlig dag :)