onsdag, november 14, 2012

Alt for en god sak



Denne uken blir julenummeret av LevLandlig sendt ut til abonnentene og neste uke 22 november kommer dette nummeret for salg i butikken. Jeg hadde i begynnelsen av november hyggelig besøk fra LevLandlig og jeg er mildt sagt spendt på reportasjen dette er langt utenfor komfort sonen eller hva det heter, men alt for en god sak. BoNordisk.no trenger all den drahjelp man kan få, i tillegg er jeg jo ivrig på å messe om at også småbarnsmødre kan begynne for seg selv. Jeg fortsetter å bite negler noen dager til da...


2 kommentarer:

Tulip sa...

Åh, gleder meg til å lese...
:) :)

Reidun sa...

Jeg leste den repotasjen, kjempefin. gikk likegodt inn og bestilte mange julegaver fra dere, raskt levert.
Og gjett om jeg gleder meg til å gi bort i år ;-)
Litt morsomt, litt nyttig....slik det skal være
Ha en fin kveld