lørdag, november 24, 2012

Jeg liker TE






Min favoritt journalist Line Wisting uttalte hun var ett Te-Menneske. Kaffe drikking var en praktisk løsning, da kaffe er det som oftest blir servert.  Nå er jo ikke Line Wisting en ekte journalist ei heller et ekte menneske men en av karakterene i Jørn Lier Horst krim bøker. Dog allikevel passer dette godt på meg.



Jeg er ett Te-Menneske. Jeg liker kaffe, drikker sågar mye kaffe. Men ingen ting er som en god kopp te, det lukter godt og smaker godt.  Perfekt match til en god bok. Te drikker jeg når jeg skal kose meg.  Min absolutte Te favoritt er Grønn te med Mango fra Whittard. Så at det er mulig å få bestilt Te i nettbutikken til Whittard også fra Norge gjør hverdagen perfekt. Jeg har samlet god Te i en kurv og håper jeg får riktig mye førjulsbesøk som har lyst på en god kopp Te. 

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Jeg drikker ikke kaffe. Men liker veldig godt te. Men drikker det egentlig sjelden. Men når jeg virkelig skal kose meg så blir det ofte te.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Anonym sa...

[p]Cleansing and exfoliating are the most essential measures in any program of [url=http://www.outletclarisonic.com]clarisonic mia 2 sale[/url] pores and skin treatment . T o d a y , l e t X i a o b i a n t o b r i n g e v e r y o n e t o k n o w w h a t t h e M i a f a m i l y o f t w o s i s t e r s s p e n d i t !

F i r s t a p p e a r a n c e i s o u r s i s t e r , M i a , t o c a l l h e r s i s t e r b e c a u s e M i a e a r l i e r a d v e n t a t w o s u c c e s s W i t h M i a , C l a r i s o n i c w a s f u r t h e r i n t r o d u c e d t h e M i a 2 . The Clarisonic Sensitive Brush Head is so really gentle that any form of skin [url=http://www.outletclarisonic.com]clarisonic mia outlet[/url] can effortlessly be cleansed with no any trace of irritation . And we have to admit it works wonders: After three weeks, dry patches are much improved, and hitting challenging spots (like around the nose [url=http://www.outletclarisonic.com]clarisonic mia 2[/url] ring) is a cinch . A lot of us experience skin area trouble that include blackheads which you'll find very hard to [url=http://www.outletclarisonic.com]clarisonic brush[/url] make sure you address . So it feels pores clean a lot . Advanced design can deeply and gentle clean pore, [url=http://www.outletclarisonic.com]clarisonic mia[/url] to help the follow-up maintenance product absorption, Clarisonic Sale make the maintenance product to achieve maximum efficiency.[/p]