torsdag, mars 01, 2007

Evakuert - Vinterferie



Lille 3 åringen og jeg har evakuert hjemmet:-). Vi driver midt i oppussings prosjekt og i slutten av denne uken skal de skifte vinduer på den ene veggen. Vi skal ha annen størrelse på vinduene enn det som har vært i huset de siste 50 år, (vi prøver å sette huset tilbake til opprinnelig stil - se bilde over) så dvs motorsag ol inn i stuevegge. Kan ikke si jeg gleder meg til å komme hjemm til det kaoset som råder men da er det forhåpentligvis tett. Det er litt slitsomt å bo i ett renoveringsobjekt noen ganger.


Kanskje legger jeg ut noen bilder over kaoset, men det er ikke helt sikkert. Vi har reist til mine foreldre og har superkosedager her mens vertskapet er på jobb. Trolig blir det tid til en liten tur på besøk til Hagen på landet også hvis de blir friske mens vi er her.


Legger inn litt sommer inspirasjon.

3 kommentarer:

Stina sa...

Oj, men det blir säkert bra till slut i alla fall. Kram Stina

Interiørhuset sa...

Ja man kan bli litt lei av å pusse opp inni mellom,alt rotet og det som kommer med,mennår man er ferdig er alt værdt det. Ha en flott helg!

Anonym sa...

Uff ja, det er ikke bare bare, men det er jo absolutt verd arbeidet;) God helg!