søndag, februar 05, 2012

Cult design - Klarer ikke bestemme meg er det kuult eller litt trått....



Teller veldig på knappene vedrørende Cult Design har fått ett godt tilbud på å ta det inn i nettbutikken. Jeg liker tingene veldig godt selv, og tror jeg lander på at de passer for meg. Jeg tror jeg kommer til å bestemme meg for å kjøpe de inn til nettbutikken. Eller... utrolig vanskelig å bestemme seg synes jeg altså..

Jeg liker veldig godt de krydderkrukkene virker veldig geniale. Det samme er det med krukker og kar til kjøkknet. Fin bambus boks til knekkebrød er også helt topp.



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, ja, ja!!!! Jeg kommer garantert til å kjøpe hvis du tar det inn. Har ikke funnet det noen plasser etter at "Huset på Landet" sluttet å selge det.

Veldig koselig blogg du har og flott nettbutikk.

Hilsen Anette