mandag, februar 06, 2012

Mandag - ikke verdens beste dag.


I dag er det skikkelig blåmandag hos meg. Jeg driver med årsavslutning på regnskapet - det er både vanskelig og kjedelig så kan ikke si at jeg er så fornøyd her jeg sitter. Når man driver butikk/nettbutikk blir det fryktelig mye bilag. Mange veldig små. Jeg har valgt å føre regnskapet selv noe som fører til litt frustrasjon og litt kjedelige mandager innimellom.

Lurer litt på om gevinsten skal bli nye bakeboller eller noe annet fint fra Nigella Lawson til Kjøkkenet. Bakebollene liker jeg så godt for de er geniale også som serveringsfat i hverdagen. Litt tråe hverdagskjøttkaker blir mye morsomre i Rosa fat.  For nå kommer det masse rosa inn igjen. Bakeboller, Storage Jar, Litermål, Smørbakke og Brødboks har vi nå på lager i Rosa. Mange flere deler i blått og sort. Det er desverre slik at ikke alle delene er laget i rosa.

Rosa ble lagd spesielt til John Lewis i London, men nå er vi så heldig å få kjøpt det her i Norge også. Synes det blir finere og finere.

2 kommentarer:

Kromma sa...

Åååååå!!! De var kjempe fine!!! Sånne må nok settes opp på ønskelisten:)

Fjordheim sa...

Ja en trenger visst å unne seg litt etter en slik innsats. Nydelige skåler.
Ønsker deg ei herlig uke :)