søndag, februar 12, 2012

Morsdag - en fin gammel tradisjon.


Kjersti Vildåsen sang og Per Strand sang og gitar.

Jeg har lært av min svigermor at Morsdag er en fin gammel tradisjon, mens farsdag er noe handelsstand har funnet på. Så da er det vel slik hi hi. Selv fikk jeg "drømmedagen" først skitur på Totenåsen med alle 3 barna og verdens beste Olstadmann. I kveld har jeg og manne vært på fin kirkekonsert i Kolbu kirke med Orgel, saxsofon, gitar og sang. En rolig stund før ny arbeidsuke tar fatt. 

                           

Bilde: Vibeke Breian Saxofon, bak det flotte orgelet i Kolbu Kirke sitter Johan Martin Røsand. 

3 kommentarer:

Kromma sa...

Din svigermor høres ut som en klok dame:)

Fjordheim sa...

Høres ut som en god tradisjon. Hehe.
Koselig med en konsert sammen med sin kjære.
Ha ei god uke :)

Kreoline sa...

Så koselig å finne igjen gamle bloggvenner. Husker deg godt, den gang hadde du en liten gutt, nå ser jeg det har blitt 3, som tiden går. Nå må jeg bla meg gjennom bloggen din,se hva som har skjedd siden sist hos deg. Klem fra Mona.