onsdag, juni 20, 2007

Hagen på landet!



Hei Hagen på landet, jeg skulle nå finne noen feilende fine bilder av meg i finstasen men det finnes ikke. Ikke ett bilde har jeg av meg med kjole, sko og nytt fint sjokoladebrunt sjal. Så i stedet blir dette ett lite inlegg med favoritt temaet - sko.

Først bryllupsskoa, temmelig stolt over at jeg klarte disse på 10 cm høye heler helt frem til kl 21, inklusive servering av velkomstdrinker.


Så viser jeg ett bilde av sko jeg bestillt over internett i dag. De er ganske kuule synes jeg.

1 kommentar:

Pulsatilla sa...

Det må vel dukke opp noen bilder av deg med kjole på etterhvert? Ellers ser jeg ingen annen råd enn at jeg får komme på besøk og du får gå mannekeng ;-)

Lekre var skoa hvertfall - og kule så de ut, de nykjøpte internettskoa også. Tøff du, som våger kjøpe slikt over nettet uprøvd!