onsdag, juni 20, 2007

Rommet til 3 åringen!






Endelig litt ferdig bilder. Rommet til 3 åringen er klart. Synes ikke det ble så dumt. Fornøyd med at vi har valgt lett sommerhus stil i huset. Tror det kan bli fint når vi en gang blir ferdig - drømmer.

De små stolene har Bestefaren til mannen lagd (Han som også byd vårt hus i sin tid) De fant jeg mørk orange i lekhuset her. Har nå malt de hvite og tatt de med inn. Desverre er bordet ødelagt men kjøpt en kiste på Ikea som skal fungere både som bamselager og bord.

7 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så kjempeflott rommet vart,nydeleg var det. Her kjem nok 3 åringen til å like seg. Teppet du har på senga var skikkeleg flott
*me like*

Ingrid sa...

Nydelig rom! Så lekker med det brune og det blå! Huset deres ser jo bare kjempefint ut - og jeg er enig i at uthuset var koselig med slitt fasade.
Ha en fin sommerdag!

MODERN COUNTRY sa...

Så koselig rommet er og for noen nydelige tekstiler! Teppet va såååå flott!! Blått og brunt er jo så nydelig sammen :)
Du får ha en fortsatt fin dag, klem

Interiørhuset sa...

for ett koslig og vakkert rom!
Takk for koslig kommentar på bloggen. Jeg kan love deg at small habits skal få ett besøk av meg ja...hihi

Anonym sa...

Hei!
2 jenter her som gleder seg til å komme å leke på rommet til OA... Fint ble det.
Kos fra tante

Line sa...

Ååå så fint rom!! Skikkelig stilig teppe på sengen! er det fra Green Gate?

elin1976 sa...

Så flott. Synes teppet du har på sengen er så nydelig. Kunne tenkt meg et slik selv. Har noen bokser i denne serien. Ble litt inspirert til å¨fikse opp prinsessas rom. Ha en fin dag. Masse klemmer fra Elin:)